Privacyverklaring
1. Doel
1.1.
a. Kaizen Gaming International Limited (“Kaizen”), een in Malta geregistreerde onderneming (C39710), met als geregistreerd adres: Flat 41/42, Verdieping 4, Pendergardens Business Centre, Triq Sant’ Andrija, San Giljan, STJ 9023, Malta, met registratienummer C43209,
b. MONOVERSE PLATFORMS SMPC (“Monoverse”) een Grieks geregistreerd bedrijf met maatschappelijke zetel op 62 Vasilissis Sofias Av. 11528 Athene, Griekenland, Company ID 172818101000 en Tax ID 802241782, en
c. Casino Austria International Belgium NV (“CAIB”), een naamloze vennootschap naar Belgisch recht, met maatschappelijke zetel te 1000 Brussel, Grétrystraat 16-20, ingeschreven bij de Kruispuntbank van Ondernemingen (RLE Brussel) onder het nummer 0502.785.246. De verantwoordelijken voor de verwerking van de gegevens zetten zich in om uw privacy te beschermen en te respecteren (Kaizen, Monoverse en CAIB samen "Wij", "Ons", "Onze").
Deze Privacykennisgeving ("Kennisgeving") beschrijft hoe Wij informatie verzamelen, delen en gebruiken die, alleen of in combinatie met andere informatie, betrekking heeft op jou ("Persoonsgegevens") wanneer jij ("jij" en "je") de website www.betanosports.be (“Website”) gebruikt. De diensten op deze website worden door CAIB aangeboden met behulp van de softwaretoepassingen Kaizen en Monoverse die beschikbaar zijn voor gebruik op of via computers en mobiele apparaten.
We nemen het naleven van privacyverplichtingen serieus. Daarom hebben we deze Verklaring opgesteld, die de normen beschrijft die we hanteren om Persoonsgegevens te beschermen. In het kader van deze kennisgeving treden Kaizen, Monoverse en CAIB op als gezamenlijke verantwoordelijken voor de verwerking van gegevens. In deze Verklaring wordt uiteengezet hoe wij ervoor zorgen dat de verwerking van Persoonsgegevens voldoet aan de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en hoe wij onze respectieve verantwoordelijkheden in dat verband hebben verdeeld.
2. Hoe wij je privacy beschermen
De verwerking van je persoonlijke gegevens wordt beheerst door de volgende principes, conform de toepasselijke wetgeving:
Principe van doelbinding: Wij verwerken Persoonsgegevens voor specifieke en legitieme doeleinden en zullen deze niet verwerken op een manier die onverenigbaar is met deze doeleinden, tenzij toegestaan door de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming.
Principe van gegevensminimalisatie: Persoonsgegevens zijn adequaat, relevant en beperkt tot wat noodzakelijk is in relatie tot de doeleinden waarvoor ze worden verwerkt;
Principe van nauwkeurigheid van gegevens: Wij nemen passende maatregelen om ervoor te zorgen dat de Persoonsgegevens die wij over jou bewaren, nauwkeurig en volledig zijn en, waar nodig, worden bijgewerkt. Het is echter ook je verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat je Persoonsgegevens zo nauwkeurig, volledig en actueel mogelijk zijn door ons onmiddellijk op de hoogte te stellen van eventuele wijzigingen of fouten. Je dient ons op de hoogte te stellen van wijzigingen in de Persoonsgegevens die wij over jou bewaren (bijv. een adreswijziging).
Principe van opslagbeperking: Wij bewaren je Persoonsgegevens in een vorm die ons in staat stelt jou te identificeren voor zolang als nodig is om de doeleinden te bereiken waarvoor wij je gegevens verwerken en slaan je gegevens niet langer op, tenzij wij moeten voldoen aan toepasselijke wetgeving.
Principe van gegevensbeveiliging: We gebruiken gepaste technische en organisatorische maatregelen om de Persoonsgegevens die we over je verzamelen en verwerken te beschermen. De maatregelen die we gebruiken zijn ontworpen om een beveiligingsniveau te bieden dat past bij het risico van de verwerking.
3. Soorten informatie die we verzamelen en het gebruik ervan
Doeleinden van de verwerking van je gegevens | Betrokken persoonlijke gegevens | Mogelijke gevolgen van het niet verstrekken van persoonlijke gegevens | Wettelijke basis voor de verwerking van je gegevens | |
---|---|---|---|---|
1 | Je registratie en ledenbeheer | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, belastinggegevens, socialezekerheidsgegevens, financiële informatie, verbindingsgegevens, locatiegegevens | Mislukte registratie | Contractprestaties |
2 | Verificatie van identiteit en contactgegevens | Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie | Rekening opschorten/sluiten, niet beschikbaar om in te loggen, opnameverzoek niet beschikbaar | Wettelijke verplichtingen |
3 | Beheer van transacties | Persoonlijke identificatiegegevens, financiële informatie | Rekening opschorten/ sluiten, Opnameverzoek bevriezen en/of annuleren | Wettelijke verplichtingen |
4 | Het monitoren en beoordelen van gokgedrag voor misdaadpreventie | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten, belastinggegevens, socialezekerheidsgegevens, financiële informatie | Rekening opschorten/sluiten, niet beschikbaar om in te loggen, opnameverzoek niet beschikbaar | Wettelijke verplichtingen |
5 | Monitoren en beoordelen van gokgedrag en communicatie voor verantwoord gokken | Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie | Schorsing/sluiting account, niet beschikbaar om in te loggen | Wettelijke verplichtingen |
6 | Het monitoren en beoordelen van gokgedrag voor bedrijfsontwikkeling en een gepersonaliseerde gebruikersinterface | Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie | N/A | Gerechtvaardigd belang (interne rapportage en bedrijfsontwikkeling) |
7 | Het monitoren en beoordelen van gokgedrag voor persoonlijke aanbiedingen, bonussen | Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie | Het niet kunnen ontvangen van aanbiedingen en bonussen. Geen gokervaring op maat. | Toestemming |
8 | Informatieve communicatie, nieuwsbrieven en campagnes | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens | Het niet kunnen ontvangen van nieuwsbrieven en algemene marketingcampagnes. | Toestemming |
9 | Vragen, klachten en probleemoplossing | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie, financiële informatie | N/A | Legitiem belang (optimale ervaring voor onze klanten en oplossen van problemen)/ Wettelijke verplichting |
10 | Rapporteren aan regelgevende/wettelijke instanties | Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële gegevens, socialezekerheidsgegevens, verbindingsgegevens, lokalisatiegegevens, belastinggegevens | Schorsing/sluiting account, niet beschikbaar om in te loggen | Wettelijke verplichtingen |
11 | Kredietwaardigheids- en solvabiliteitscontroles, informatie vergelijken op juistheid en verifiëren bij derden | Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie | Mogelijke beperkingen websitegebruik bij detectie van wanpraktijken | Gerechtvaardigd belang (verzekering van nauwkeurigheid en wettigheid van de verstrekte informatie) |
12 | Kwaliteitsborging en training van personeel via gespreksopname en/of presentatie van educatief materiaal | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten | Niet beschikbaar terugbellen/telefonische klantenservice | Legitiem belang (optimale ervaring voor onze klanten en kwaliteitsborging van onze klantenservice) |
13 | Deelname aan prijsvragen (d.w.z. wedstrijden, weggeefacties) | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens | Onbeschikbaarheid om deel te nemen aan de prijsvraag | Contractprestaties |
Doeleinden van de verwerking van je gegevens | Betrokken persoonlijke gegevens | |
---|---|---|
1 | Je registratie en ledenbeheer | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, belastinggegevens, socialezekerheidsgegevens, financiële informatie, verbindingsgegevens, locatiegegevens |
2 | Verificatie van identiteit en contactgegevens | Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie |
3 | Beheer van transacties | Persoonlijke identificatiegegevens, financiële informatie |
4 | Het monitoren en beoordelen van gokgedrag voor misdaadpreventie | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten, belastinggegevens, socialezekerheidsgegevens, financiële informatie |
5 | Monitoren en beoordelen van gokgedrag en communicatie voor verantwoord gokken | Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie |
6 | Het monitoren en beoordelen van gokgedrag voor bedrijfsontwikkeling en een gepersonaliseerde gebruikersinterface | Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie |
7 | Het monitoren en beoordelen van gokgedrag voor persoonlijke aanbiedingen, bonussen | Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie |
8 | Informatieve communicatie, nieuwsbrieven en campagnes | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens |
9 | Vragen, klachten en probleemoplossing | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie, financiële informatie |
10 | Rapporteren aan regelgevende/wettelijke instanties | Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële gegevens, socialezekerheidsgegevens, verbindingsgegevens, lokalisatiegegevens, belastinggegevens |
11 | Kredietwaardigheids- en solvabiliteitscontroles, informatie vergelijken op juistheid en verifiëren bij derden | Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie |
12 | Kwaliteitsborging en training van personeel via gespreksopname en/of presentatie van educatief materiaal | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten |
13 | Deelname aan prijsvragen (d.w.z. wedstrijden, weggeefacties) | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens |
Mogelijke gevolgen van het niet verstrekken van persoonlijke gegevens | Wettelijke basis voor de verwerking van je gegevens | |
---|---|---|
1 | Mislukte registratie | Contractprestaties |
2 | Rekening opschorten/sluiten, niet beschikbaar om in te loggen, opnameverzoek niet beschikbaar | Wettelijke verplichtingen |
3 | Rekening opschorten/ sluiten, Opnameverzoek bevriezen en/of annuleren | Wettelijke verplichtingen |
4 | Rekening opschorten/sluiten, niet beschikbaar om in te loggen, opnameverzoek niet beschikbaar | Wettelijke verplichtingen |
5 | Schorsing/sluiting account, niet beschikbaar om in te loggen | Wettelijke verplichtingen |
6 | N/A | Gerechtvaardigd belang (interne rapportage en bedrijfsontwikkeling) |
7 | Het niet kunnen ontvangen van aanbiedingen en bonussen. Geen gokervaring op maat. | Toestemming |
8 | Het niet kunnen ontvangen van nieuwsbrieven en algemene marketingcampagnes. | Toestemming |
9 | N/A | Legitiem belang (optimale ervaring voor onze klanten en oplossen van problemen)/ Wettelijke verplichting |
10 | Schorsing/sluiting account, niet beschikbaar om in te loggen | Wettelijke verplichtingen |
11 | Mogelijke beperkingen websitegebruik bij detectie van wanpraktijken | Gerechtvaardigd belang (verzekering van nauwkeurigheid en wettigheid van de verstrekte informatie) |
12 | Niet beschikbaar terugbellen/telefonische klantenservice | Legitiem belang (optimale ervaring voor onze klanten en kwaliteitsborging van onze klantenservice) |
13 | Onbeschikbaarheid om deel te nemen aan de prijsvraag | Contractprestaties |
1 | Beheer en werking van bankrekeningen | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten | Onbeschikbaarheid om transacties uit te voeren | Uitvoering contract |
2 | Beheer van klantrelaties | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens | Onbeschikbaarheid van klantenservice | Legitiem belang (relatiebeheer) |
3 | Rapporteren aan regelgevende/wettelijke instanties | Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële gegevens, socialezekerheidsgegevens, verbindingsgegevens, lokalisatiegegevens, belastinggegevens | Schorsing/sluiting account, niet beschikbaar om in te loggen | Wettelijke/regelgevende verplichting |
4 | Vragen, klachten en probleemoplossing | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie, financiële informatie | N/A | Legitiem belang (Optimale ervaring voor onze klanten en oplossen van problemen)/ Wettelijke verplichting |
1 | Beheer en werking van bankrekeningen | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten |
2 | Beheer van klantrelaties | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens |
3 | Rapporteren aan regelgevende/wettelijke instanties | Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële gegevens, socialezekerheidsgegevens, verbindingsgegevens, lokalisatiegegevens, belastinggegevens |
4 | Vragen, klachten en probleemoplossing | Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie, financiële informatie |
1 | Onbeschikbaarheid om transacties uit te voeren | Uitvoering contract |
2 | Onbeschikbaarheid van klantenservice | Legitiem belang (relatiebeheer) |
3 | Schorsing/sluiting account, niet beschikbaar om in te loggen | Wettelijke/regelgevende verplichting |
4 | N/A | Legitiem belang (Optimale ervaring voor onze klanten en oplossen van problemen)/ Wettelijke verplichting |
4. Openbaarmaking van persoonlijke informatie
Deze autoriteiten zijn in het bijzonder:
Kansspelautoriteiten in landen waar we actief zijn, zoals de Belgische Kansspelcommissie ("BGC")
Sportbestuursorganen (bijv. FIFA, IOC, TIU)
Anti-witwas/tegen terrorismefinanciering (AML/CTF) agentschappen
Wetshandhavingsinstanties, regelgevende instanties en overheidsinstellingen in de landen waar we actief zijn
Bevoegde rechtbanken of instanties voor buitengerechtelijke geschillenbeslechting, als er een gerechtelijke procedure komt
Dit omvat het uitwisselen van informatie met andere bedrijven en organisaties (bijv. banken, kredietinstellingen) binnen of buiten de EU ten behoeve van fraudebescherming en kredietrisicovermindering. Deze entiteiten kunnen dan je persoonlijke gegevens gebruiken om dergelijke inbreuken te onderzoeken en op te treden in overeenstemming met hun procedures.
Om de doeleinden beschreven onder punt 3 van dit beleid te bereiken, de volgende categorieën van derden, gevestigd in de Europese Unie, je gegevens ontvangen:
Bedrijven binnen de Kaizen Gaming Group, met name Kaizen Digital Services Single Partner SA Software Application Promotion and Support Services, gevestigd in Neratziotissis Str. nr. 111, Marousi, 15124, met het oog op het verlenen van de diensten die nodig zijn voor de werking van het platform.
Betalingsproviders: Viva Payments Services SA" gevestigd in Griekenland www.vivawallet.com, "Paysafe Payment Solutions Limited" gevestigd in Engeland r https://www.paysafe.com, “Skrill Limited”, betalingsdienstaanbieder gevestigd in het Verenigd Koninkrijk https://www.skrill.com, "Bank of Valletta" gevestigd in Malta https://www.bov.com.mt. De privacyverklaring van elk van de vermelde providers is beschikbaar op hun respectieve websites. De privacyverklaring van elke provider kan worden bereikt op hun relevante site).
AML/CTF en fraudebestrijdingsdiensten
Platformaanbieders
Dienstverleners
5. Internationale doorgifte van gegevens
Wij zullen je persoonlijke gegevens niet doorgeven aan derden buiten de Europese Unie in landen waar geen adequate gegevensbescherming bestaat. In het geval dat een dergelijke gegevensoverdracht plaatsvindt, zullen we echter alle redelijke stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat je gegevens zo veilig mogelijk worden behandeld binnen de EU/EER en in overeenstemming met deze privacyverklaring en de toepasselijke wetgeving. Bij het overdragen van persoonlijke gegevens aan onze externe verkopers, leveranciers, dienstverleners en andere derden buiten de EU/EER, vertrouwen we op de Standaard Contractuele Clausules van de EU. Bovendien zullen we het huidige Privacybeleid bijwerken om de grensoverschrijdende gegevensoverdracht en de relevante waarborgen voor je privacy weer te geven.
6. Hoe lang we je gegevens bewaren
Witwassen van geld
Belasting
Bescherming van spelers
Burgerlijk recht
Strafrecht
Andere juridische kwesties
Worden je gegevens pas definitief verwijderd of geanonimiseerd na het verstrijken van de minimale bewaartermijn van tien (10) jaar in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving vanaf de beëindiging van je zakelijke relatie en op voorwaarde dat er geen lopende rechtszaken of een lopend onderzoek zijn.
7. Je privacyrechten
Recht op toegang - je hebt het recht op toegang tot de persoonlijke gegevens die wij over je bewaren.
Recht op rectificatie - je hebt het recht om gegevens die wij over je hebben en die onnauwkeurig of onvolledig zijn, te corrigeren.
Recht op wissen - je kunt vragen om de gegevens die wij over je hebben uit onze bestanden te wissen en wij zijn verplicht om in bepaalde omstandigheden aan een dergelijk verzoek te voldoen.
Recht op beperking van de verwerking - je hebt het recht om een verzoek in te dienen om de verwerking van je persoonlijke gegevens te beperken en wij zijn verplicht om aan een dergelijk verzoek te voldoen wanneer bepaalde voorwaarden van toepassing zijn.
Recht op gegevensoverdraagbaarheid - je hebt het recht om de gegevens die wij over je bewaren te laten overdragen aan een andere organisatie.
Recht op bezwaar - je hebt het recht om onder bepaalde voorwaarden bezwaar te maken tegen bepaalde verwerkingsactiviteiten.
Recht op intrekking van toestemming - als de rechtsgrondslag voor de verwerking van je gegevens zoals uiteengezet in punt 3 'Toestemming' is, hebt u het recht om je toestemming op elk gewenst moment in te trekken via ons speciale portaal voor toestemmingsbeheer dat is geïntegreerd in je persoonlijke account, zonder dat dit van invloed is op de rechtmatigheid van de verwerking op basis van deze toestemming vóór de intrekking. Aan dergelijke verzoeken om geen commerciële communicatie meer te ontvangen, wordt in geen geval later dan drie (3) dagen na ontvangst van het verzoek voldaan.
Recht om een klacht in te dienen bij de bevoegde gegevensbeschermingsautoriteit (contactgegevens voor gegevensbeschermingsautoriteiten in de Europese Economische Ruimte, Zwitserland en bepaalde niet-Europese landen (waaronder de VS en Canada) zijn hier beschikbaar)
Als je toegang hebt tot je account | |
---|---|
Privacyrecht | Hoe oefenen |
Recht op toegang | Account → Privacy-instellingen → Toegang |
Recht op een kopie van je gegevens | Stuur een e-mail via het gedeelte Contact opnemen. |
Recht op correctie | Stuur een e-mail via het gedeelte Contact opnemen. |
Recht op wissen | Account→ Privacy-instellingen → Account verwijderen |
Recht op beperking van de verwerking | Stuur een e-mail via het gedeelte Contact opnemen. |
Recht op gegevensoverdraagbaarheid | Account → Privacy-instellingen → Draagbaarheid |
Recht op bezwaar | Stuur een e-mail via het gedeelte Contact opnemen. |
Recht om toestemming in te trekken | Account → Privacy-instellingen → Toestemmingsbeheer |
Als je GEEN toegang hebt tot je account | |
---|---|
Stuur een e-mail via Contact |
8. Je persoonlijke gegevens bijwerken
9. Veiligheid
Ga voor meer informatie over hoe we je persoonlijke gegevens beschermen naar onze speciale pagina.
10. Profilering
Marketingredenen: Je kunt aanbiedingen, nieuwsbrieven en algemene marketingcampagnes op maat ontvangen, maar ook een gokervaring op maat.
Redenen voor verantwoord spelen: Als je gokgedrag als "risicovol" wordt beschouwd en je als verslaafd wordt beschouwd of als je aangeeft dat je dat bent, wordt je account gesloten voor je eigen bescherming, volgens onze algemene voorwaarden.
Redenen voor fraudebestrijding: Als wordt vastgesteld dat je onze Algemene Voorwaarden schendt (bijvoorbeeld door twee (of meer) actieve accounts op onze website te hebben), zal je account(s) worden gesloten en zullen je bettingactiviteiten worden geannuleerd, in overeenstemming met onze Algemene Voorwaarden.
AML/CTF-redenen: Als je activiteiten op basis van je profilering verdacht worden geacht in termen van het witwassen van geld, dan worden je activiteiten gemeld bij de relevante wetshandhavingsinstanties in de landen waar we actief zijn, in overeenstemming met onze Algemene voorwaarden.
11. Digitale marketing
12. IP-adres (Internet Protocol)
Je IP-adres is een uniek adres dat apparaten gebruiken om elkaar te identificeren en met elkaar te communiceren op een computernetwerk. Browserinstellingen zijn onder andere het type browser dat je gebruikt, de browsertaal en de tijdzone. We verzamelen deze informatie zodat we je ervaring kunnen personaliseren en je apparaat kunnen traceren in geval van misbruik of onwettige handelingen in verband met bezoeken aan of gebruik van de service. Bovendien kunnen we het IP-adres gebruiken om je locatie bij benadering te bepalen (op stadsniveau), om beter te begrijpen welke bezoekers naar onze Website komen, waar ze vandaan komen en welke inhoud op onze Website voor hen interessant is. We gebruiken deze informatie voor onze interne analytische doeleinden en om de kwaliteit en relevantie van onze Website voor onze bezoekers te verbeteren.
14. Wijzigingen in ons privacybeleid
15. Neem contact met ons op
16. Toepasselijk recht
17. Woordenlijst
"Persoonlijke gegevens”: Dit betekent alle informatie met betrekking tot een geïdentificeerde of identificeerbare natuurlijke persoon. Een identificeerbare natuurlijke persoon kan direct of indirect worden geïdentificeerd door te verwijzen naar een identificator zoals een naam, een identificatienummer, locatiegegevens, een online identificator, of naar een of meer factoren die specifiek zijn voor de fysieke, fysiologische, genetische, mentale, economische, culturele of sociale identiteit van die natuurlijke persoon.
“Verwerking”: Hieronder wordt verstaan elke bewerking of elk geheel van bewerkingen met betrekking tot persoonsgegevens of een geheel van persoonsgegevens, ongeacht of dit gebeurt langs geautomatiseerde weg, zoals het verzamelen, vastleggen, ordenen, structureren, opslaan, bijwerken, wijzigen, opvragen, raadplegen, gebruiken, verstrekken door middel van doorzending, verspreiden, of op enigerlei andere wijze ter beschikking stellen, samenbrengen, met elkaar in verband brengen, beperken, wissen of vernietigen.
“Controller”: Dit betekent de natuurlijke of rechtspersoon, overheidsinstantie, agentschap of andere instantie die, alleen of samen met anderen, het doel van en de middelen voor de verwerking van persoonsgegevens vaststelt.
“Processor”: Dit betekent een natuurlijke of rechtspersoon, overheidsinstantie, agentschap of ander orgaan dat persoonsgegevens verwerkt namens de voor de verwerking verantwoordelijke.
“Data Subject”: Dit betekent een persoon die het onderwerp is van de relevante persoonsgegevens.
“Sensitive Personal Data”: Dit zijn persoonlijke gegevens, waaruit ras of etnische afkomst, politieke opvattingen, religieuze of filosofische overtuigingen, vakbondslidmaatschap, gegevens over gezondheid of seksleven en seksuele geaardheid, genetische gegevens of biometrische gegevens blijken.
“Data Breach”: Dit betekent een inbreuk op de beveiliging die leidt tot de onopzettelijke of onwettige vernietiging, het verlies, de wijziging of de ongeoorloofde bekendmaking van of toegang tot persoonsgegevens die zijn verzonden, opgeslagen of anderszins verwerkt.
18. Veelgestelde vragen
Als je geen toegang krijgt tot je account, stuur dan een verzoek vanaf je geregistreerde e-mailadres, met vermelding van je gebruikersnaam, met de inhoud "toegang tot gegevens" per e-mail naar [email protected].
Als je geen toegang hebt tot je account en je wilt je gegevens verwijderen, stuur dan een verzoek vanaf je geregistreerde e-mailadres, met vermelding van je gebruikersnaam, met de inhoud "gegevens verwijderen" per e-mail naar [email protected].
Als je geen berichten meer van ons wilt ontvangen in de MyAccount-omgeving, selecteer je de optie Persoonlijke gegevens. Schakel alle geselecteerde opties uit bij "Je kunt contact met mij opnemen op de volgende kanalen".