Privacyverklaring

1. Doel

1.1.

Voor de doeleinden van deze Privacykennisgeving zijn de verantwoordelijken voor de verwerking:

a. Kaizen Gaming International Limited (“Kaizen”), een in Malta geregistreerde onderneming (C39710), met als geregistreerd adres: Flat 41/42, Verdieping 4, Pendergardens Business Centre, Triq Sant’ Andrija, San Giljan, STJ 9023, Malta, met registratienummer C43209,

b. MONOVERSE PLATFORMS SMPC (“Monoverse”) een Grieks geregistreerd bedrijf met maatschappelijke zetel op 62 Vasilissis Sofias Av. 11528 Athene, Griekenland, Company ID 172818101000 en Tax ID 802241782, en

c. Casino Austria International Belgium NV (“CAIB”), een naamloze vennootschap naar Belgisch recht, met maatschappelijke zetel te 1000 Brussel, Grétrystraat 16-20, ingeschreven bij de Kruispuntbank van Ondernemingen (RLE Brussel) onder het nummer 0502.785.246. De verantwoordelijken voor de verwerking van de gegevens zetten zich in om uw privacy te beschermen en te respecteren (Kaizen, Monoverse en CAIB samen "Wij", "Ons", "Onze").

Deze Privacykennisgeving ("Kennisgeving") beschrijft hoe Wij informatie verzamelen, delen en gebruiken die, alleen of in combinatie met andere informatie, betrekking heeft op jou ("Persoonsgegevens") wanneer jij ("jij" en "je") de website www.betanosports.be (“Website”) gebruikt. De diensten op deze website worden door CAIB aangeboden met behulp van de softwaretoepassingen Kaizen en Monoverse die beschikbaar zijn voor gebruik op of via computers en mobiele apparaten.

We nemen het naleven van privacyverplichtingen serieus. Daarom hebben we deze Verklaring opgesteld, die de normen beschrijft die we hanteren om Persoonsgegevens te beschermen. In het kader van deze kennisgeving treden Kaizen, Monoverse en CAIB op als gezamenlijke verantwoordelijken voor de verwerking van gegevens. In deze Verklaring wordt uiteengezet hoe wij ervoor zorgen dat de verwerking van Persoonsgegevens voldoet aan de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming en hoe wij onze respectieve verantwoordelijkheden in dat verband hebben verdeeld.

2. Hoe wij je privacy beschermen

De verwerking van je persoonlijke gegevens wordt beheerst door de volgende principes, conform de toepasselijke wetgeving:

Principe van rechtmatigheid, eerlijkheid en transparantie: We zullen Persoonsgegevens eerlijk verwerken. Dit betekent dat we transparant zijn over hoe we Persoonsgegevens verwerken en dat we deze verwerken in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving. Wij verwerken Persoonsgegevens alleen op wettelijke gronden.

Principe van doelbinding: Wij verwerken Persoonsgegevens voor specifieke en legitieme doeleinden en zullen deze niet verwerken op een manier die onverenigbaar is met deze doeleinden, tenzij toegestaan door de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming.

Principe van gegevensminimalisatie: Persoonsgegevens zijn adequaat, relevant en beperkt tot wat noodzakelijk is in relatie tot de doeleinden waarvoor ze worden verwerkt;

Principe van nauwkeurigheid van gegevens: Wij nemen passende maatregelen om ervoor te zorgen dat de Persoonsgegevens die wij over jou bewaren, nauwkeurig en volledig zijn en, waar nodig, worden bijgewerkt. Het is echter ook je verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat je Persoonsgegevens zo nauwkeurig, volledig en actueel mogelijk zijn door ons onmiddellijk op de hoogte te stellen van eventuele wijzigingen of fouten. Je dient ons op de hoogte te stellen van wijzigingen in de Persoonsgegevens die wij over jou bewaren (bijv. een adreswijziging).

Principe van opslagbeperking: Wij bewaren je Persoonsgegevens in een vorm die ons in staat stelt jou te identificeren voor zolang als nodig is om de doeleinden te bereiken waarvoor wij je gegevens verwerken en slaan je gegevens niet langer op, tenzij wij moeten voldoen aan toepasselijke wetgeving.

Principe van gegevensbeveiliging: We gebruiken gepaste technische en organisatorische maatregelen om de Persoonsgegevens die we over je verzamelen en verwerken te beschermen. De maatregelen die we gebruiken zijn ontworpen om een beveiligingsniveau te bieden dat past bij het risico van de verwerking.

3. Soorten informatie die we verzamelen en het gebruik ervan

3.1 De soorten Persoonsgegevens die Kaizen en Monoverse over jou kunnen verzamelen, en de redenen waarom Kaizen en Monoverse deze verwerken, omvatten:
Doeleinden van de verwerking van je gegevens Betrokken persoonlijke gegevens Mogelijke gevolgen van het niet verstrekken van persoonlijke gegevens Wettelijke basis voor de verwerking van je gegevens
1 Je registratie en ledenbeheer Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, belastinggegevens, socialezekerheidsgegevens, financiële informatie, verbindingsgegevens, locatiegegevens Mislukte registratie Contractprestaties
2 Verificatie van identiteit en contactgegevens Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie Rekening opschorten/sluiten, niet beschikbaar om in te loggen, opnameverzoek niet beschikbaar Wettelijke verplichtingen
3 Beheer van transacties Persoonlijke identificatiegegevens, financiële informatie Rekening opschorten/ sluiten, Opnameverzoek bevriezen en/of annuleren Wettelijke verplichtingen
4 Het monitoren en beoordelen van gokgedrag voor misdaadpreventie Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten, belastinggegevens, socialezekerheidsgegevens, financiële informatie Rekening opschorten/sluiten, niet beschikbaar om in te loggen, opnameverzoek niet beschikbaar Wettelijke verplichtingen
5 Monitoren en beoordelen van gokgedrag en communicatie voor verantwoord gokken Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie Schorsing/sluiting account, niet beschikbaar om in te loggen Wettelijke verplichtingen
6 Het monitoren en beoordelen van gokgedrag voor bedrijfsontwikkeling en een gepersonaliseerde gebruikersinterface Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie N/A Gerechtvaardigd belang (interne rapportage en bedrijfsontwikkeling)
7 Het monitoren en beoordelen van gokgedrag voor persoonlijke aanbiedingen, bonussen Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie Het niet kunnen ontvangen van aanbiedingen en bonussen. Geen gokervaring op maat. Toestemming
8 Informatieve communicatie, nieuwsbrieven en campagnes Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens Het niet kunnen ontvangen van nieuwsbrieven en algemene marketingcampagnes. Toestemming
9 Vragen, klachten en probleemoplossing Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie, financiële informatie N/A Legitiem belang (optimale ervaring voor onze klanten en oplossen van problemen)/ Wettelijke verplichting
10 Rapporteren aan regelgevende/wettelijke instanties Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële gegevens, socialezekerheidsgegevens, verbindingsgegevens, lokalisatiegegevens, belastinggegevens Schorsing/sluiting account, niet beschikbaar om in te loggen Wettelijke verplichtingen
11 Kredietwaardigheids- en solvabiliteitscontroles, informatie vergelijken op juistheid en verifiëren bij derden Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie Mogelijke beperkingen websitegebruik bij detectie van wanpraktijken Gerechtvaardigd belang (verzekering van nauwkeurigheid en wettigheid van de verstrekte informatie)
12 Kwaliteitsborging en training van personeel via gespreksopname en/of presentatie van educatief materiaal Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten Niet beschikbaar terugbellen/telefonische klantenservice Legitiem belang (optimale ervaring voor onze klanten en kwaliteitsborging van onze klantenservice)
13 Deelname aan prijsvragen (d.w.z. wedstrijden, weggeefacties) Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens Onbeschikbaarheid om deel te nemen aan de prijsvraag Contractprestaties
Doeleinden van de verwerking van je gegevens Betrokken persoonlijke gegevens
1 Je registratie en ledenbeheer Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, belastinggegevens, socialezekerheidsgegevens, financiële informatie, verbindingsgegevens, locatiegegevens
2 Verificatie van identiteit en contactgegevens Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie
3 Beheer van transacties Persoonlijke identificatiegegevens, financiële informatie
4 Het monitoren en beoordelen van gokgedrag voor misdaadpreventie Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten, belastinggegevens, socialezekerheidsgegevens, financiële informatie
5 Monitoren en beoordelen van gokgedrag en communicatie voor verantwoord gokken Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie
6 Het monitoren en beoordelen van gokgedrag voor bedrijfsontwikkeling en een gepersonaliseerde gebruikersinterface Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie
7 Het monitoren en beoordelen van gokgedrag voor persoonlijke aanbiedingen, bonussen Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie
8 Informatieve communicatie, nieuwsbrieven en campagnes Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens
9 Vragen, klachten en probleemoplossing Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie, financiële informatie
10 Rapporteren aan regelgevende/wettelijke instanties Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële gegevens, socialezekerheidsgegevens, verbindingsgegevens, lokalisatiegegevens, belastinggegevens
11 Kredietwaardigheids- en solvabiliteitscontroles, informatie vergelijken op juistheid en verifiëren bij derden Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële informatie, socialezekerheidsinformatie, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie
12 Kwaliteitsborging en training van personeel via gespreksopname en/of presentatie van educatief materiaal Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten
13 Deelname aan prijsvragen (d.w.z. wedstrijden, weggeefacties) Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens
Mogelijke gevolgen van het niet verstrekken van persoonlijke gegevens Wettelijke basis voor de verwerking van je gegevens
1 Mislukte registratie Contractprestaties
2 Rekening opschorten/sluiten, niet beschikbaar om in te loggen, opnameverzoek niet beschikbaar Wettelijke verplichtingen
3 Rekening opschorten/ sluiten, Opnameverzoek bevriezen en/of annuleren Wettelijke verplichtingen
4 Rekening opschorten/sluiten, niet beschikbaar om in te loggen, opnameverzoek niet beschikbaar Wettelijke verplichtingen
5 Schorsing/sluiting account, niet beschikbaar om in te loggen Wettelijke verplichtingen
6 N/A Gerechtvaardigd belang (interne rapportage en bedrijfsontwikkeling)
7 Het niet kunnen ontvangen van aanbiedingen en bonussen. Geen gokervaring op maat. Toestemming
8 Het niet kunnen ontvangen van nieuwsbrieven en algemene marketingcampagnes. Toestemming
9 N/A Legitiem belang (optimale ervaring voor onze klanten en oplossen van problemen)/ Wettelijke verplichting
10 Schorsing/sluiting account, niet beschikbaar om in te loggen Wettelijke verplichtingen
11 Mogelijke beperkingen websitegebruik bij detectie van wanpraktijken Gerechtvaardigd belang (verzekering van nauwkeurigheid en wettigheid van de verstrekte informatie)
12 Niet beschikbaar terugbellen/telefonische klantenservice Legitiem belang (optimale ervaring voor onze klanten en kwaliteitsborging van onze klantenservice)
13 Onbeschikbaarheid om deel te nemen aan de prijsvraag Contractprestaties
3.2 De soorten Persoonsgegevens die CAIB over jou kan verzamelen, en de redenen waarom CAIB deze verwerkt, omvatten:
1 Beheer en werking van bankrekeningen Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten Onbeschikbaarheid om transacties uit te voeren Uitvoering contract
2 Beheer van klantrelaties Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens Onbeschikbaarheid van klantenservice Legitiem belang (relatiebeheer)
3 Rapporteren aan regelgevende/wettelijke instanties Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële gegevens, socialezekerheidsgegevens, verbindingsgegevens, lokalisatiegegevens, belastinggegevens Schorsing/sluiting account, niet beschikbaar om in te loggen Wettelijke/regelgevende verplichting
4 Vragen, klachten en probleemoplossing Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie, financiële informatie N/A Legitiem belang (Optimale ervaring voor onze klanten en oplossen van problemen)/ Wettelijke verplichting
1 Beheer en werking van bankrekeningen Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten
2 Beheer van klantrelaties Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens
3 Rapporteren aan regelgevende/wettelijke instanties Persoonlijke identificatiegegevens, gokactiviteiten, financiële gegevens, socialezekerheidsgegevens, verbindingsgegevens, lokalisatiegegevens, belastinggegevens
4 Vragen, klachten en probleemoplossing Persoonlijke identificatiegegevens, contactgegevens, gokactiviteiten, verbindingsinformatie, lokalisatie-informatie, financiële informatie
1 Onbeschikbaarheid om transacties uit te voeren Uitvoering contract
2 Onbeschikbaarheid van klantenservice Legitiem belang (relatiebeheer)
3 Schorsing/sluiting account, niet beschikbaar om in te loggen Wettelijke/regelgevende verplichting
4 N/A Legitiem belang (Optimale ervaring voor onze klanten en oplossen van problemen)/ Wettelijke verplichting

4. Openbaarmaking van persoonlijke informatie

Wij zullen je persoonlijke gegevens niet verkopen, bekendmaken of verhuren aan derden op een andere manier dan in deze privacykennisgeving wordt vermeld. We kunnen uw persoonlijke gegevens echter bekendmaken aan derden zoals hieronder bepaald:
4.1 In het geval dat wij een bedrijf, activa of aandelen verkopen of kopen, kunnen wij je persoonsgegevens bekendmaken aan de potentiële verkoper of koper van dergelijke bedrijven, activa of aandelen.
4.2 Indien wij verplicht zijn je persoonsgegevens te openbaren of te delen om te voldoen aan een wettelijke of reglementaire verplichting, om onze algemene voorwaarden af te dwingen of toe te passen, of om onze rechten, eigendom of veiligheid, of die van onze klanten of anderen te beschermen.
4.3 Om samen te werken met wetshandhavingsinstanties om wetten te handhaven en onwettige activiteiten zoals fraude en oplichting te onderzoeken en te vervolgen. We behouden ons het recht voor om informatie over jou vrij te geven aan wetshandhavers en andere overheidsfunctionarissen als we dat, naar eigen goeddunken, nodig of gepast achten, in verband met een onderzoek naar fraude, zwendel of andere illegale activiteiten, evenals om onze wettelijke rechten uit te oefenen, vast te stellen of te verdedigen, of om jouw vitale belangen of die van een andere persoon te beschermen;

Deze autoriteiten zijn in het bijzonder:

Kansspelautoriteiten in landen waar we actief zijn, zoals de Belgische Kansspelcommissie ("BGC")

Sportbestuursorganen (bijv. FIFA, IOC, TIU)

Anti-witwas/tegen terrorismefinanciering (AML/CTF) agentschappen

Wetshandhavingsinstanties, regelgevende instanties en overheidsinstellingen in de landen waar we actief zijn

Bevoegde rechtbanken of instanties voor buitengerechtelijke geschillenbeslechting, als er een gerechtelijke procedure komt

Dit omvat het uitwisselen van informatie met andere bedrijven en organisaties (bijv. banken, kredietinstellingen) binnen of buiten de EU ten behoeve van fraudebescherming en kredietrisicovermindering. Deze entiteiten kunnen dan je persoonlijke gegevens gebruiken om dergelijke inbreuken te onderzoeken en op te treden in overeenstemming met hun procedures.

4.4 Tot slot kunnen we bepaalde persoonlijke gegevens bekendmaken aan niet-aangesloten derde serviceproviders, agenten of onafhankelijke contractanten die ons helpen onze website te onderhouden en andere administratieve diensten aan ons verlenen (inclusief, maar niet beperkt tot, het verwerken en uitvoeren van bestellingen, het verlenen van klantenservice, het onderhouden en analyseren van gegevens, het namens ons versturen van berichten naar klanten, en het verzamelen van inzendingen, het selecteren van winnaars en het uitreiken van prijzen voor prijsvragen en andere promoties). We proberen ervoor te zorgen dat deze niet-gelieerde derden de persoonlijke informatie niet voor andere doeleinden gebruiken dan voor het leveren van de administratieve diensten waarvoor zij verantwoordelijk zijn. We sluiten ook contracten af met deze derden die hen verplichten om te voldoen aan de wettelijk vereiste privacynormen bij de verwerking van je persoonlijke gegevens en de gegevens alleen te gebruiken voor de doeleinden waarvoor ze aan hen zijn overgedragen. Derden verstrekken het publiek details over het verwerken van gegevens via hun websites of andere beschikbare communicatiemiddelen.

Om de doeleinden beschreven onder punt 3 van dit beleid te bereiken, de volgende categorieën van derden, gevestigd in de Europese Unie, je gegevens ontvangen:

Bedrijven binnen de Kaizen Gaming Group, met name Kaizen Digital Services Single Partner SA Software Application Promotion and Support Services, gevestigd in Neratziotissis Str. nr. 111, Marousi, 15124, met het oog op het verlenen van de diensten die nodig zijn voor de werking van het platform.

Betalingsproviders: Viva Payments Services SA" gevestigd in Griekenland www.vivawallet.com, "Paysafe Payment Solutions Limited" gevestigd in Engeland r https://www.paysafe.com, “Skrill Limited”, betalingsdienstaanbieder gevestigd in het Verenigd Koninkrijk https://www.skrill.com, "Bank of Valletta" gevestigd in Malta https://www.bov.com.mt. De privacyverklaring van elk van de vermelde providers is beschikbaar op hun respectieve websites. De privacyverklaring van elke provider kan worden bereikt op hun relevante site).

AML/CTF en fraudebestrijdingsdiensten

Platformaanbieders

Dienstverleners

4.5 Wanneer je Casino Slots spellen speelt die ontwikkeld zijn door aanbieders, zoals Pariplay Malta Limited, Play'n GO, NetEnt, Playtech etc., is hun relevante privacybeleid ook van toepassing. Het privacybeleid van NetEnt vind je bijvoorbeeld hier.

5. Internationale doorgifte van gegevens

Wij zullen je persoonlijke gegevens niet doorgeven aan derden buiten de Europese Unie in landen waar geen adequate gegevensbescherming bestaat. In het geval dat een dergelijke gegevensoverdracht plaatsvindt, zullen we echter alle redelijke stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat je gegevens zo veilig mogelijk worden behandeld binnen de EU/EER en in overeenstemming met deze privacyverklaring en de toepasselijke wetgeving. Bij het overdragen van persoonlijke gegevens aan onze externe verkopers, leveranciers, dienstverleners en andere derden buiten de EU/EER, vertrouwen we op de Standaard Contractuele Clausules van de EU. Bovendien zullen we het huidige Privacybeleid bijwerken om de grensoverschrijdende gegevensoverdracht en de relevante waarborgen voor je privacy weer te geven.

6. Hoe lang we je gegevens bewaren

6.1 Het is ons beleid om persoonlijke gegevens van personen niet langer te bewaren dan nodig is voor het doel waarvoor ze oorspronkelijk zijn verkregen, in overeenstemming met de principes van gegevensminimalisatie en opslagbeperking. Voor alle onderstaande doeleinden worden je gegevens tien (10) jaar bewaard na beëindiging van de klantrelatie, tenzij de geldende wetgeving een langere periode vereist. Bovendien stemmen we het bewaren van je gegevens af op mogelijke differentiaties die voortvloeien uit het uitoefenen van je privacyrechten. In sommige gevallen kunnen bepaalde persoonlijke gegevens echter langer worden bewaard vanwege mogelijke wettelijke verplichtingen, legitieme belangen, enz. Dergelijke redenen kunnen te maken hebben met:

Witwassen van geld

Belasting

Bescherming van spelers

Burgerlijk recht

Strafrecht

Andere juridische kwesties

Worden je gegevens pas definitief verwijderd of geanonimiseerd na het verstrijken van de minimale bewaartermijn van tien (10) jaar in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving vanaf de beëindiging van je zakelijke relatie en op voorwaarde dat er geen lopende rechtszaken of een lopend onderzoek zijn.

7. Je privacyrechten

7.1 Op elk moment dat we je gegevens bewaren of verwerken, heb je de volgende rechten en kun je een relevant verzoek indienen via je persoonlijke account:

Recht op toegang - je hebt het recht op toegang tot de persoonlijke gegevens die wij over je bewaren.

Recht op rectificatie - je hebt het recht om gegevens die wij over je hebben en die onnauwkeurig of onvolledig zijn, te corrigeren.

Recht op wissen - je kunt vragen om de gegevens die wij over je hebben uit onze bestanden te wissen en wij zijn verplicht om in bepaalde omstandigheden aan een dergelijk verzoek te voldoen.

Recht op beperking van de verwerking - je hebt het recht om een verzoek in te dienen om de verwerking van je persoonlijke gegevens te beperken en wij zijn verplicht om aan een dergelijk verzoek te voldoen wanneer bepaalde voorwaarden van toepassing zijn.

Recht op gegevensoverdraagbaarheid - je hebt het recht om de gegevens die wij over je bewaren te laten overdragen aan een andere organisatie.

Recht op bezwaar - je hebt het recht om onder bepaalde voorwaarden bezwaar te maken tegen bepaalde verwerkingsactiviteiten.

Recht op intrekking van toestemming - als de rechtsgrondslag voor de verwerking van je gegevens zoals uiteengezet in punt 3 'Toestemming' is, hebt u het recht om je toestemming op elk gewenst moment in te trekken via ons speciale portaal voor toestemmingsbeheer dat is geïntegreerd in je persoonlijke account, zonder dat dit van invloed is op de rechtmatigheid van de verwerking op basis van deze toestemming vóór de intrekking. Aan dergelijke verzoeken om geen commerciële communicatie meer te ontvangen, wordt in geen geval later dan drie (3) dagen na ontvangst van het verzoek voldaan.

Recht om een klacht in te dienen bij de bevoegde gegevensbeschermingsautoriteit (contactgegevens voor gegevensbeschermingsautoriteiten in de Europese Economische Ruimte, Zwitserland en bepaalde niet-Europese landen (waaronder de VS en Canada) zijn hier beschikbaar)

7.2 Je kunt je rechten in elk specifiek geval als volgt uitoefenen:
Als je toegang hebt tot je account
Privacyrecht Hoe oefenen
Recht op toegang Account → Privacy-instellingen → Toegang
Recht op een kopie van je gegevens Stuur een e-mail via het gedeelte Contact opnemen.
Recht op correctie Stuur een e-mail via het gedeelte Contact opnemen.
Recht op wissen Account→ Privacy-instellingen → Account verwijderen
Recht op beperking van de verwerking Stuur een e-mail via het gedeelte Contact opnemen.
Recht op gegevensoverdraagbaarheid Account → Privacy-instellingen → Draagbaarheid
Recht op bezwaar Stuur een e-mail via het gedeelte Contact opnemen.
Recht om toestemming in te trekken Account → Privacy-instellingen → Toestemmingsbeheer
Als je GEEN toegang hebt tot je account
Stuur een e-mail via Contact
7.3 We zullen je verzoek zo snel mogelijk beoordelen en je een antwoord sturen met betrekking tot de voortgang en het resultaat van je verzoek (inwilliging van het verzoek, gedeeltelijke inwilliging van het verzoek, afwijzing van het verzoek), en in elk geval niet langer dan een maand vanaf de datum waarop je verzoek is ingediend. In het geval dat het bedrijf je verzoek met betrekking tot de bovengenoemde privacyrechten weigert, zullen wij je een reden geven waarom. Je hebt het recht om rechtstreeks een klacht in te dienen bij de bevoegde gegevensbeschermingsautoriteit en de functionaris voor gegevensbescherming (via de middelen beschreven in paragraaf 13 van het huidige beleid).
7.4 Wij behouden ons het recht voor om verzoeken af te wijzen of kosten in rekening te brengen voor het beantwoorden van verzoeken die onredelijk repetitief zijn, disproportionele technische inspanningen vereisen of disproportionele technische gevolgen hebben, de privacy van anderen in gevaar brengen of extreem onpraktisch zouden zijn.

8. Je persoonlijke gegevens bijwerken

8.1 Behoudens uitzonderlijke omstandigheden kun je bepaalde persoonlijke informatie inzien, bijwerken of verwijderen door, als je een geregistreerd gebruiker van de website bent, in te loggen en gebruik te maken van de tools die beschikbaar zijn om dergelijke informatie te bewerken. Bepaalde gegevens die nodig zijn om de geschiktheid te controleren, zoals geboortedatum of leeftijd, kunnen echter niet worden verwijderd.
8.2 Je kunt een kopie van je persoonlijke gegevens opvragen via je persoonlijke account. Om je te beschermen, moet je je identiteit bewijzen om dergelijke kopieën te verkrijgen. Je dient voldoende informatie op te nemen om jezelf te identificeren en andere relevante informatie die ons redelijkerwijs zal helpen om aan je verzoek te voldoen. Als je je account wilt sluiten, kun je ook contact opnemen met de klantenservice. Als je je account wilt sluiten, kun je dit doen via je persoonlijke account. We zullen dergelijke verzoeken inwilligen, tenzij we een legitieme reden hebben om de gegevens niet te wissen.

9. Veiligheid

9.1 De bescherming van je gegevens is van het allergrootste belang voor Kaizen en in dit opzicht streven We er voortdurend naar om alle mogelijke middelen aan te wenden om de veiligheid van je persoonlijke gegevens te verzekeren, de ongeoorloofde toegang tot deze gegevens te beperken en/of ze eventueel te wijzigen. Dergelijke middelen omvatten informatiebeveiligingsmaatregelen die in overeenstemming zijn met de huidige beste praktijken om de privacy van onze klanten te beschermen. Deze maatregelen omvatten technische, procedurele, controle- en traceerstappen die bedoeld zijn om gegevens te beschermen tegen misbruik, ongeautoriseerde toegang of openbaarmaking, verlies, wijziging of vernietiging.
Ga voor meer informatie over hoe we je persoonlijke gegevens beschermen naar onze speciale pagina.

10. Profilering

10.1 Wij verzamelen je persoonlijke gegevens, waaronder transactiegedrag, gokactiviteiten en -praktijken, cookies en informatie over geolocatie, om je op maat gemaakte en op je voorkeuren afgestemde diensten, meningen en diensten te kunnen leveren. De profileringsactiviteit stelt Ons in staat om je een gepersonaliseerde weergave en ervaring op onze website te bieden.
10.2 De profileringsactiviteit stelt Ons ook in staat om potentieel frauduleus gedrag en schending van onze Algemene Voorwaarden, mogelijke witwaspraktijken en verantwoord gokgedrag te detecteren en te rapporteren, in lijn met onze wettelijke/reglementaire verplichtingen om dergelijke incidenten te rapporteren aan de relevante autoriteiten.
10.3 Samengevat wordt het opstellen van profielen noodzakelijk geacht voor de volgende doeleinden:

Marketingredenen: Je kunt aanbiedingen, nieuwsbrieven en algemene marketingcampagnes op maat ontvangen, maar ook een gokervaring op maat.

Redenen voor verantwoord spelen: Als je gokgedrag als "risicovol" wordt beschouwd en je als verslaafd wordt beschouwd of als je aangeeft dat je dat bent, wordt je account gesloten voor je eigen bescherming, volgens onze algemene voorwaarden.

Redenen voor fraudebestrijding: Als wordt vastgesteld dat je onze Algemene Voorwaarden schendt (bijvoorbeeld door twee (of meer) actieve accounts op onze website te hebben), zal je account(s) worden gesloten en zullen je bettingactiviteiten worden geannuleerd, in overeenstemming met onze Algemene Voorwaarden.

AML/CTF-redenen: Als je activiteiten op basis van je profilering verdacht worden geacht in termen van het witwassen van geld, dan worden je activiteiten gemeld bij de relevante wetshandhavingsinstanties in de landen waar we actief zijn, in overeenstemming met onze Algemene voorwaarden.

11. Digitale marketing

11.1 Daarnaast en om je gepersonaliseerde aanbiedingen, promoties en marketingmateriaal te kunnen bieden, verzamelen We je persoonlijke gegevens, waaronder transactiegedrag, gokactiviteiten en -praktijken, cookies en geolocatie-informatie. Het gebruik van dergelijke diensten is geheel naar eigen goeddunken en de toestemming die bij je registratie wordt gegeven. Je kunt je toestemming op een later tijdstip geven of een bestaande toestemming voor dergelijke diensten intrekken via ons speciale portaal voor toestemmingsbeheer dat is geïntegreerd in je persoonlijke account.

12. IP-adres (Internet Protocol)

12.1 Wanneer je de Website bezoekt, registreren wij het IP-adres en de browserinstellingen van je apparaat, apparaattype, unieke apparaatidentificatienummers, browsertype, brede geografische locatie (bijv. locatie op land- of stadsniveau) en andere technische informatie. We kunnen ook informatie verzamelen over de interactie tussen je apparaat en onze Website, inclusief de bezochte pagina's en aangeklikte koppelingen.
Je IP-adres is een uniek adres dat apparaten gebruiken om elkaar te identificeren en met elkaar te communiceren op een computernetwerk. Browserinstellingen zijn onder andere het type browser dat je gebruikt, de browsertaal en de tijdzone. We verzamelen deze informatie zodat we je ervaring kunnen personaliseren en je apparaat kunnen traceren in geval van misbruik of onwettige handelingen in verband met bezoeken aan of gebruik van de service. Bovendien kunnen we het IP-adres gebruiken om je locatie bij benadering te bepalen (op stadsniveau), om beter te begrijpen welke bezoekers naar onze Website komen, waar ze vandaan komen en welke inhoud op onze Website voor hen interessant is. We gebruiken deze informatie voor onze interne analytische doeleinden en om de kwaliteit en relevantie van onze Website voor onze bezoekers te verbeteren.

13. Cookies

Wij gebruiken cookies om informatie te verzamelen over je browsegedrag en patronen om je ervaring te verbeteren, altijd in overeenstemming met de toepasselijke wetgeving inzake gegevensbescherming. Voor meer details kun je onze Cookieverklaring raadplegen. Je hebt het recht om je cookievoorkeuren op elk moment te beheren door naar je account te gaan, naar Privacy-instellingen te navigeren en je cookie-instellingen bij te werken.

14. Wijzigingen in ons privacybeleid

14.1 We streven ernaar ons privacybeleid voortdurend te herzien en bij te werken om te voldoen aan mogelijke wetgevende en regelgevende vereisten en tegelijkertijd je privacy optimaal te beschermen. Elke update wordt via de huidige webpagina gecommuniceerd.

15. Neem contact met ons op

15.1 Als je op enig moment van mening bent dat wij ons niet hebben gehouden aan de bepalingen in deze privacykennisgeving of voor enige andere kwestie met betrekking tot gegevensprivacy, neem dan contact met ons op via e-mail op [email protected]. Als je vragen hebt over de verwerking van je persoonsgegevens door CAIB, neem dan contact met ons op via [email protected] of via Monoverse in [email protected].

16. Toepasselijk recht

Deze Privacykennisgeving is opgesteld in overeenstemming met de toepasselijke Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR) en de Belgische wetgeving, in het bijzonder in het kader van de Wet van 30 juli 2018 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens ('de Wet'). Wanneer een bepaling van deze Privacykennisgeving geacht wordt in strijd te zijn met een wet, voorschrift of verdrag, is deze bepaling onderworpen aan de wet, het voorschrift of het verdrag die voorrang heeft.

17. Woordenlijst

"Persoonlijke gegevens”: Dit betekent alle informatie met betrekking tot een geïdentificeerde of identificeerbare natuurlijke persoon. Een identificeerbare natuurlijke persoon kan direct of indirect worden geïdentificeerd door te verwijzen naar een identificator zoals een naam, een identificatienummer, locatiegegevens, een online identificator, of naar een of meer factoren die specifiek zijn voor de fysieke, fysiologische, genetische, mentale, economische, culturele of sociale identiteit van die natuurlijke persoon.

“Verwerking”: Hieronder wordt verstaan elke bewerking of elk geheel van bewerkingen met betrekking tot persoonsgegevens of een geheel van persoonsgegevens, ongeacht of dit gebeurt langs geautomatiseerde weg, zoals het verzamelen, vastleggen, ordenen, structureren, opslaan, bijwerken, wijzigen, opvragen, raadplegen, gebruiken, verstrekken door middel van doorzending, verspreiden, of op enigerlei andere wijze ter beschikking stellen, samenbrengen, met elkaar in verband brengen, beperken, wissen of vernietigen.

“Controller”: Dit betekent de natuurlijke of rechtspersoon, overheidsinstantie, agentschap of andere instantie die, alleen of samen met anderen, het doel van en de middelen voor de verwerking van persoonsgegevens vaststelt.

“Processor”: Dit betekent een natuurlijke of rechtspersoon, overheidsinstantie, agentschap of ander orgaan dat persoonsgegevens verwerkt namens de voor de verwerking verantwoordelijke.

“Data Subject”: Dit betekent een persoon die het onderwerp is van de relevante persoonsgegevens.

“Sensitive Personal Data”: Dit zijn persoonlijke gegevens, waaruit ras of etnische afkomst, politieke opvattingen, religieuze of filosofische overtuigingen, vakbondslidmaatschap, gegevens over gezondheid of seksleven en seksuele geaardheid, genetische gegevens of biometrische gegevens blijken.

“Data Breach”: Dit betekent een inbreuk op de beveiliging die leidt tot de onopzettelijke of onwettige vernietiging, het verlies, de wijziging of de ongeoorloofde bekendmaking van of toegang tot persoonsgegevens die zijn verzonden, opgeslagen of anderszins verwerkt.

18. Veelgestelde vragen

18.1 Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens verkrijgen?
Je kunt een kopie krijgen van de gegevens die je ons hebt gegeven om je account te identificeren door "Persoonlijke gegevens", "Draagbaarheid" en vervolgens "Verzoek indienen" te selecteren in de MyAccount-omgeving. Ook kun je vanuit de MyAccount-omgeving geïnformeerd worden over de geschiedenis van Weddenschappen, Financiële Transacties en Geldstromen die we voor je bijhouden door de optie "Geschiedenis" te kiezen.
Als je geen toegang krijgt tot je account, stuur dan een verzoek vanaf je geregistreerde e-mailadres, met vermelding van je gebruikersnaam, met de inhoud "toegang tot gegevens" per e-mail naar [email protected].
18.2 Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Als je je gegevens wilt verwijderen, kun je naar "Account verwijderen" gaan in de MyAccount-omgeving en "Verzoek indienen" selecteren.
Als je geen toegang hebt tot je account en je wilt je gegevens verwijderen, stuur dan een verzoek vanaf je geregistreerde e-mailadres, met vermelding van je gebruikersnaam, met de inhoud "gegevens verwijderen" per e-mail naar [email protected].
18.3 Hoe kan ik een eerder gegeven toestemming intrekken?
Als je je toestemming wilt intrekken, selecteer je in de MyAccount-omgeving de optie Persoonlijke gegevens. In de sectie "Toestemmingsbeheer" kun je de geselecteerde vakjes desgewenst uitschakelen.
18.4 Wat moet ik doen om de communicatie die ik van je ontvang te beheren?
Als je berichten van ons wilt ontvangen, selecteer je in de MyAccount-omgeving de optie Persoonlijke gegevens. In het gedeelte "Je kunt contact met mij opnemen via de volgende kanalen" kun je de kanalen aanvinken via welke je contact met je wilt opnemen en de kanalen uitvinken die je niet wilt gebruiken voor onze communicatie.
Als je geen berichten meer van ons wilt ontvangen in de MyAccount-omgeving, selecteer je de optie Persoonlijke gegevens. Schakel alle geselecteerde opties uit bij "Je kunt contact met mij opnemen op de volgende kanalen".
18.5 Wanneer kunnen mijn gegevens niet worden verwijderd?
We kunnen niet overgaan tot de uitvoering van je verzoek als u het accountverificatieproces niet hebt voltooid en we je identiteit nog niet hebben bevestigd, of als er sprake is van een wettelijke belemmering of een besluit van een bevoegde autoriteit dat de verwijdering niet toestaat.